10.05.2014

Zastój

Od dzisiaj po kliknięciu w szary obrazek "zobacz więcej" w zakładce Tosi, wreszcie zobaczycie więcej. Zdjęcia, których raczej nie było tu na blogu (przynajmniej w większości) nie są najpiękniejsze, nie grzeszą ostrością itd., ale są i miło się wspomina :). To akurat ruch do przodu, o zastoju niżej.

Strasznie się rozleniwiłyśmy po zawodach, powodem tego w sporej mierze była pogoda w kratkę. Tego samego dnia z nieba lała się ściana deszczu, za chwilę świeciło cieplutkie słońce, niebo nieskalane ani jedną chmurką, niedługo potem burza i grad, a na sam koniec piękny zachód słońca.
Wyglądało to mniej, więcej tak:


W takich warunkach ciężko zaplanować jakiś konkretny wypad, a tym bardziej taki, który można zrelacjonować zdjęciowo. Niestety najbliższy tydzień nie zapowiada się lepiej, więc postanowiłam zebrać się w sobie i mimo pogody zacząć działać! W końcu samo nic się nie zrobi. A jest co robić, prawdopodobnie 1 czerwca kolejne zawody.

Poza tym przyszły tydzień to czas oczekiwania na nowe, ciekawe pomoce szkoleniowe. Nie mogę się doczekać, Gi i Toś chyba też :).


19 komentarzy:

  1. U nas od tygodnia pogoda masakryczna, ciągle pada i jest zimno ... dzisiaj pogoda nie była taka zła, ale bez szału. Czekam na post 'zakupowy', może mnie zainspirujecie :P Życzę powodzenia na zawodach! :D Zdjęcia świetne, jak zawsze ;)
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gi w niebieskich kwiatkach - no cudo po prostu :)
    Ehh, z tą pogodą to różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio pogoda była ładna, ale wtedy chorowałam :P. Śliczne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ginka ładnie w błękicie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas pohgoda taka sama i nie widać poprawy ;(

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U nasz pogoda stoi w miejscu. Ładne zdjęcia, ja u siebie nigdzie nie potrafię dorwać niezapominajek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pogoda jest najgorsza - raz pada raz świeci słońce.
    A zdjęcia jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, u nas pogoda również do bani :/ pozdrawiamy i zapraszamy - http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam dosyć takiej pogody, jak wychodzę na spacer jest piękne słońce, a po chwili zaczyna tak padać, że wracamy do domu całe mokre :( Powodzenia na zawodach! Zdjęcia w kwiatach są niesamowite :3

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas też zmienna pogoda, ale udaje nam się znaleźć czas w ciągu dnia żeby wybrać się na codzienny długi spacer. Śliczne zdjęcia :). Jestem ciekawa jakie to będą pomoce szkoleniowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ogląda się te zdjęcia z galerii Tosi, tym bardziej, że pamiętam je z innych, równie fajnych miejsc :) I nawet mój kundel tam jest! Co za zaszczyt! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te fotki! :D U nas również pogoda masakryczna, ale nie narzekamy. Ciekawe co to za pomoce :P

    OdpowiedzUsuń
  13. *W* zakochałam się w zdjęciach.Chyba przez pogodę każdy zastopował ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio deszcz pada >.< Piękne zdjęcia.:)

    Mó blog: TU
    Pozdrawiamy A&P

    OdpowiedzUsuń
  15. napiszę oryginalnie- ostatnie zdjęcie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu! Piękne! Już patrzę co tam u Tosi słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Więc ja oczekuję tych pomocy treningowych razem z Wami i liczę na recenzję. :)
    Zdjęcia jak zwykle fenomenalne, tego chyba nie trzeba mówić. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko!!! Jak Ginka ślicznie wygląda w niebieskich kwiatuszkach.....idealnie spasowały kolorem do jej szarego ciałka :D Ja od paru tygodni wypatruję maków na sesję zdjęciową :D
    Trzymam za was kciuki na zawodach!!!
    Pozdrawiamy http://terrier-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda jest beznadziejna. Raz słoneczko, potem deszcz, burza, grad i słońce. I wszystko od nowa...
    Ginny śliczne wygląda w tych kwiatkach :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu