I zawody z cyklu Puchar Placu Agility

poniedziałek, 2 czerwca 2014

https://farm6.staticflickr.com/5471/14327550894_ddaa21aa42_o.jpg
01.06.2014r. upłynął nam na pierwszych zawodach z cyklu Puchar Placu Agility w Warszawie, zawody sędziowała Jess Clarehug z Wielkiej Brytanii. Był to nasz pierwszy start w openach.
4 z 5 przebiegów biegłam bez zabawki w ręku. Zawsze bałam się, że bez tego cały start będzie skazany na porażkę, bo pies się rozkojarzy, bo będzie mega wolno, bo coś tam, a wcale nie było tak źle! :)
Nasz pierwszy bieg to jumping charytatywny dla Fundacji Mikropsy, po zapoznaniu z torem biegło się go od razu (tj. nie było przebiegów treningowych), był całkiem przyjemny, udało nam się zająć nawet III miejsce.
Mniej kolorowo było już podczas jumpingu i agility liczonych do punktacji pucharu. Slalom wyszedł tak, jak przewidywałam, czyli na początku źle, ale znowu też nie AŻ tak źle, jak sądziłam, bo Gi załapała co i jak po dwóch próbach i trzecia była już ładnie (zakładałam, że będziemy go poprawiać milion razy). W agility próbowała wchodzić w slalom prawym barkiem. Koło było super, huśtawka też (choć na przebiegu treningowym zaliczyła flyersa). Naszą zmorą okazały się tunele... ;) Na jumpingu jeden wciągał przy slalomie (choć fakt, że sama nieświadomie naprowadzałam do niego), a w agility próbował zepsuć nam palisadę i wciągał przy kładce. Spodziewałam się chyba wszystkiego tylko nie tego, że Gi nie będzie chciała zrobić palisady, na przebiegu treningowym wyglądało to naprawdę nieciekawie, ale w tym drugim podczas drugiej próby udało się! Gdyby nie tunel pod palisadą, to na pewno zrobiłaby ją od razu, wcześniej nie miała z nią takich problemów.
Podsumowując, torki nie były łatwe (przynajmniej dla nas), obnażyły chyba wszystkie nasze niedociągnięcia (mamy nad czym pracować ;)), ale wreszcie mamy to za sobą i kolejny start już nie będzie taki straszny.

 fot. J.Dziwińska


Niżej filmiki:


Jumping treningowy i jumping dis


Agility dis (filmik z przebiegu treningowego postanowiłam zachować dla siebie :P)


Jumping charytatywny III miejsce


fot. P.Ambroziak


17 komentarzy:

  1. Łał gratuluję! Marzą mi się np. w przyszłym roku, czy za dwa lata takie zawody agi, czy może też frisbee.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Świetnie Wam poszło. :D Hahaa coś o tych tunelach pod kladkami wiem (na ostatnich zawodach 2/3 psów wpadały jak nie do tunelu to na kladkę i na odwrót. :P Jeszcze raz GRATULUJĘ! ;D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no ładnie biegacie! Mi Wasze biegi zawsze bardzo się podobają! :D
    Widzę, że Gi ma serio speeda, z dużą łatwością biegnie i pokonuje torek, dobrze mówię? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D Fajnie Wam poszło :P

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję III miejsca :)

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Super sobie poradziłyście! :)
    Sara&Smerfetka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Wiedziałam, że Gi da czadu na MEDAL :D Rewelacyjny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! z Piano trzymaliśmy kciuki za was :)
    od razu wiadomo było, że Gi zdobędzie medal :)
    Piękne zdjęcie :)
    http://borderoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, gratulacje! Super radzicie sobie na torku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. :)
    Świetne zdjęcie. :)
    http://misiek-biszkoptowy-labrador-retriever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń