25.06.2014

Na upały kamizelka chłodząca


Miałam zamiar wstrzymać się trochę z tym postem, bo czekamy na paczkę, która pojawi się pewnie gdzieś w połowie lipca i wszystko byłoby wtedy razem, ale chciałam pokazać fajną rzecz, póki można kupić ją taniej.

Mowa o kamizelce chłodzącej Hurtta ze sklepu Prodog.pl, w którym aktualnie trwa na nie promocja (tylko do końca czerwca). O kamizelkach/derkach chłodzących słyszałam praktycznie same pozytywne opinie i rozglądałam się za takim czymś od jakiegoś czasu. W Polsce już wcześniej można było je kupić, ale były bardzo drogie, więc się wstrzymywałam do czasu ogłoszenia na nie promocji ;). Jak na razie na prawdziwe testy jest za zimno, ale przed nami zapewne niejeden upalny dzień, więc kamizelka na pewno się przyda. 

Przy okazji do koszyka wpadła piłka Rogz Grinz, która fajnie się odbija, pływa i można włożyć do niej smakołyki, no i ciekawie wygląda w psiej paszczy.

30 komentarzy:

  1. Nie dość, że praktyczna to na dodatek śliczna :D. Oj przydałaby się nam, ale za dużo wydatków mam zaplanowanych, a pieniądze nie rosną na drzewach :P. Wiesz może do kiedy ta promocja, bo ja jestem chyba ślepa i nie mogę tej informacji nigdzie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca czerwca, więc zostało mało czasu :(.

      Usuń
  2. O kurcze, to jest teraz taka przecena na kamizelki? Po co to pisałaś, a ja miałam nic nie kupować, żeby uzbierać na obiektyw... Kamizelkę chłodzącą przełożyłam sobie na zakup za rok, bo są drogie, a tu się tańsze trafiły. Łoch... Muszę to przemyśleć :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, nawet nie miałam pojęcia, że takie coś istnieje. Kurcze takie pokusy dla psio-zakupoholiczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, sama nie wiem, czy to fajne, czy jednak nie. To znaczy, ja uważam, że kamizelka chłodząca to przydatna i pożyteczna rzecz, ale niestety mój pies rzadko zgadza się ze mną w kwestii tego, co jest przydatne i pożyteczne, a nowe gadżety zwykle rodzą bunt. Nawet nowe zabawki niekoniecznie znajdują uznanie w oczach T. Cóż, przynajmniej suka oszczędza mój portfel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już dość dawno tą kamizelkę,na początku myślałam o normalnej długiej ale ta też na pewno sporo daje. Jak nie dam rady kupić jej w promocji to i tak zdecyduję się na nią za jakiś czas,niestety u nas to prawie konieczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi jeszcze,na grzbiecie jest ściągacz? Bo mam problem z rozmiarem,musiałabym sporo ją ściągnąć.

      Usuń
    2. Tam jest coś takiego, ale nie da się regulować :(. Też miałam problem z doborem rozmiaru, w końcu wzięłam większy i okazało się, że leży jak ulał. Co prawda na klatce troszkę odstaje, ale generalnie kamizelka przylega na tyle, żeby dobrze chłodzić i na tyle, że pies ma też swobodę ruchów.

      Nie wiem czy to w czymś pomoże, jak mierzyłam Gi to wychodziło 30/46 (szyja/klatka), rozmiar XS to 32/44 a S 37/55, mamy S i wiem już, że XS byłby na pewno za mały (pies może by wszedł, ale miałby za ciasno).

      Usuń
    3. Ja się już prawie zdecydowałam, tylko teraz jak przeczytałam o tym rozmiarze to mam wątpliwości. Mi wychodzi około 36/53 (szyja/klata) więc S powinien być OK, ale widzę, ze dla was jest dobry, a Sonia jednak jest większa od Giny. Gdzie mierzyłać szyję? Przy barkach, czy normalnie tam gdzie obroża?

      Usuń
    4. Mierzyłam szyję w najszerszym miejscu czyli najbliżej barków.
      Zmierzyłam kamizelkę, z przodu ok. 36cm i z tyłu ok. 51cm, tam są gumki, więc na upartego można "rozciągnąć".

      Usuń
    5. O, tutaj jest inna rozmiarówka niż na stronie sklepu i nawet zgadza się bardziej z moimi pomiarami: rozmiarówka
      hurtta
      .

      Usuń
    6. To Sonia jest między S a M, ale M wydaje mi się sporo za duże. Poza tym M jest droższe, więc biorę S i mam nadzieję, że jej nie uduszę. Chyba że jeszcze zdążę się rozmyślić. Dobra, koniec spamu ;).

      Usuń
  6. Nam by się taka kamizelka przydała, ale kasa nie rośnie na drzewie :)
    Ciekawa piłka :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  7. Łojojoj! Tak dużo rzeczy by się przydało ,ale szkoda ,że tak dużo kasy nie ma :P Za dużo wydatków ... xd
    Pozdrawiamy i niech kupione rzeczy dobrze i długo wam posłużą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bajer, ciekawe czy są takie wielkie dla mojego niedźwiadka, na pewno by się przydała. Choć wtedy mimo promocji większa by była droższa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to jest, ale w tym roku nie stać nas już na takie cudo :(
    W sumie przydało by nam się takie coś na tegoroczną wyprawę w góry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zastanawiałam się nad kupnem kamizelki chłodzącej, odkąd odkryłam, że Kepi w upalne dni nie wytrzymuje długo na dworze, nawet w lesie, gdzie jest jednak zdecydowanie chłodniej niż w pełnym słońcu. Mam nadzieję, że pojawi się tutaj recenzja czy zakup był rzeczywiście tego wart.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz wszyscy mają kamizelki chłodzące, pewnie u was też się sprawdzi :) Ginny wygląda w niej uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić taką kamizelkę, ale oczywiście większą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takiej kamizeli nie mam w planach kupować ;) Zula uwielbia upały i w słoneczne dni idzie ten czarny przymuł na rozgrzane kafelki i leży... i leży... i leży... potem wchodzi do domu na pięć minut... i znowu wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja robi dokładnie tak samo! :P

    Chociaż może na seminaria by nam sie przydała.. Myślisz, ze jest sens kupować taką kamizelkę dla białego, krotkowlosego psa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolor i długość sierści nie ma znaczenia, bo wszystko zależy od konkretnego psa ;). Kamizelkę kupiłam z myślą o wypadach między innymi takich, jak zawody czy seminaria. Moje psice jak koty potrafią wylegiwać się na słońcu, ale to co innego niż konkretny wysiłek w gorący dzień.

      Usuń
  15. Bardzo fajna :)
    Może bym ją kupiła, gdyby nie brak funduszy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna rzecz :)
    więc do końca czerwca ta promocja? nie wiem czy opłacałoby się kupować Piano, jest jeszcze mały i cały czas rośnie... chyba kupię taką Tofikowi. Co o tym myślisz? :)
    Pozdrawiamy :) http://borderoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha też pokusiłam się na tą kamizelkę, w identycznym kolorze! :) Szczególnie przyda się na seminaria i zawody, Balu ze swoja imponującą okrywą bardzo ciężko znosi upały, wręcz wyłącza się :(

    Jak długo czekałaś aż dojdzie do Ciebie? W moim przypadku sklep zawalił - czekam już dwa tygodnie, a będę czekać kolejne dwa, bo podobno są braki w Finlandii. Trochę boję się jak kwestia rozmiaru się rozwiąże, bo zamawiałam i tak z zapasem...No nic, trzymaj kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na akcesoria tej firmy, czekałam wyjątkowo krótko, bo niecałe 2 tygodnie, kiedyś szelki hurtty szły do nas ponad miesiąc ;). Może faktycznie są braki, kamizelki mają naprawdę atrakcyjna cenę, a z tego co zauważyłam, to chyba sporo osób je ostatnio kupowało (pewnie nie tylko w Polsce miały takie branie).
      Trzymam kciuki, żeby rozmiar pasował :D.

      Usuń
  18. no proszę nawet nie wiedziałam, ze są takie kamizelki! :) zaraz sobie przeglądnę ofertę sklepu :) obym tylko za dużo nie kupiła bo mnie mąż z domu wyrzuci... jeśli chodzi o psie gadżety trudno jest mi się powstrzymać! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje! Musimy to koniecznie wypróbować! :)
    http://pusia-moj-kochany-psiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka kamizelka to świetna sprawa, mojej suni bardzo by się przydała... Niestety nawet na promocji jest bardzo droga. Będę rozglądać się za obrożami chłodzącymi, są trochę tańsze :)

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu