19.10.2014

Nagroda i pierwszy trening po 4-miesięcznej przerwie

Dziś taki trochę misz masz o naszych ostatnich poczynaniach. Zacznę od tego, że na początku zeszłego tygodnia odebrałam z poczty naszą nagrodę od Białego Jacka w postaci worka karmy i zabawki Cagey Cube. Karma na pewno się przyda, ale do zabawki byłam przekonana jakoś sceptycznie - już nie jestem! :D Ginny ją kocha i już nawet raz udało jej się wyjąć piłeczkę (okazało się, że to wcale nie takie proste mimo, że psia głowa w całości mieści się w zabawce :P).


Dzisiaj pierwszy raz (od czerwca) wyjęłam hopki, na razie bez tyczek. Przypominałyśmy sobie outy, ciasne skręty i ślepe zmiany. Raz z nagrodą na widoku, raz schowaną, miło mnie zaskoczyło, że pies przy schowanej nagrodzie nie zwolnił obrotów (a wcześniej tak bywało), tylko dalej fajnie pracował. Do tego całkiem płynnie nam to wychodziło. Ćwiczenia krótkie, ale treściwe, wszystkie zakończone sukcesem :D.
Jestem mega ciekawa jak po takiej przerwie będzie wyglądać slalom, trochę się obawiam, ale jednocześnie mam jakieś przeczucie, że może być całkiem dobrze, a przynajmniej nie gorzej niż było.

14 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej :) Fajnie, że ponownie trenujecie agility. Trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze wychodziło po tak długiej przerwie. :D Ja osobiście Cię podziwiam, nie potrafiłabym wytrwać tyle bez treningu z psem ukochanego sportu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa wynikała z problemów z ginową nogą, zdrowie jest ważniejsze niż treningi ;).

      Usuń
  2. My też gratulujemy ;)
    A zabawka wydaje się być fajna, a jaką Gi ma frajdę, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas po przerwie we frisbee mały zwiększył obroty maksymalnie, zaczął się dużo bardziej starać i wszystko mu wychodziło dużo lepiej, jedyne co to jeszcze kondycję trzeba nadrobić. trzymam kciuki żeby u was też było wszystko fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawka wygląda bardzo ciekawie, chociaż nie mam pewności czy przy moich psach by się sprawdziła. Czy zrozumiałyby o co w niej chodzi czy po prostu memłałyby cały sześcian :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem przerwa dobrze robi! Ja np. zaczęłam nagle pamiętać tory (!)
    Haha, zabawka zdecydowanie dla Zuli ''mamoooo, jak już muszę udawać że się świetnie bawię, to porzucaj mi tą piłką a nie zamykasz w jakimś pudle''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbawienną moc przerw znam doskonale, ale na ogół robimy sobie nieco krótsze :).
      A co do zabawki, to można tam też wcisnąć jakieś żarełko, jakieś szmatki, w sumie to taka "kwadratowa" piłka ażurowa ;).

      Usuń
  6. Super zabawka, ale Smerfeta pewnie by tylko powąchała i poszła, tak to już z nią jest...
    Ale fajnie, że Ginny podpasowała. ;-)
    Pozdrawiamy, Sara&Smerfetka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawka wygląda fajnie, ale nie przedstawia się[w filmiku zbyt wytrzymale[z wyglądu], a jak jest na prawdę?
    Martyna
    http://moje-zwierzakowo-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawka jest wykonana z naprawdę wytrzymałej gumy, Ginka jej nie oszczędza, a śladów zębów i pazurów nie widać ;). Jedynie piłka tenisowa już się zmechaciła, ale nie jest to dla mnie zaskoczenie, bo piłki tenisowe z reguły nie są zbyt wytrzymałe.

      Usuń
  8. Ale fajna zabawka :) Chyba poszukam takiego gadżetu dla mojego Habsa. Muszę sprawdzić, czy występuje w większych rozmiarach, bo widząc, jak Ginka bawi się swoja zabawką, myślę że i mój Rudzielec też mógłby oszaleć na jej punkcie. Co do powrotu do treningów, to trzymamy kciuki i łapki za szybki powrót do formy i szlifowanie umiejętności.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie,
    Ola i Habs
    http://habsterski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śmieszna zabawka :p Musze takiej poszukać ^^ Do środka można też włożyć jakiś większy przysmak :)
    Super, że wam tak dobrze poszło z hopkami :) Miałyście naprawdę długą przerwę ;)
    Fajne są takie krótkie posty ;)

    Serdecznie pozdrawiamy- Ola i Noris
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta zabawka :) chociaż jakbym miała ją kupić to chyba najpierw wolałabym piłkę ażurową

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zabawka na tym filmiku :D

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu