Biały gość

piątek, 19 grudnia 2014

Minął tydzień. Tosia nadal nie pała miłością do naszego białego gościa i raczej jej unika. Ginny też nie darzy jej wielkim uczuciem, ale nadal toleruje. Kiedy Fibi za bardzo się naprzykrza, Gi warczy dając jej do zrozumienia, że jej się to nie podoba, ale tego typu reakcje ograniczają się tylko do tego. West odchodzi i nie rodzi się żaden, większy konflikt.Ginny nie spina się już tak w moim pokoju. Co więcej, trzeciego dnia obudziłam się z dwoma psami na łóżku. Byłam bardzo zaskoczona, że Gi pozwoliła Fibi na nie wejść.
Ja natomiast nie nadaję się chyba do roli petsittera, o ile west bardzo szybko się do nas przyzwyczaił, tak ja do westa nie bardzo. Nie wszyscy wychowujemy nasze psy tak samo coś, co dla jednych stanowi problem, dla kogoś innego nim nie będzie. Do tego dochodzą różne zachowania, na które nawet właściciel ma raczej niewielki wpływ, a jest to na przykład głośne mlaskanie. Jestem bardzo wrażliwa na tego typu dźwięki, nie cierpię jak ktoś mlaska, robi to głośno i długo/często, niezależnie od tego czy jest człowiekiem, czy psem. Sorry Fibi. Żeby jednak nie było, że terier taki straszny, to powiem, że takich wygibasów w czasie miziania za uszkiem czy drapania po pleckach to jeszcze nie widziałam, west mógłby prowadzić zajęcia jogi :).


5 komentarzy:

  1. Fajnie, że psiaki jakoś się dogadują. :) Mi osobiście się nie zdarzyło, Wżeby pies mlaskał, więc... trochę się uśmiałam. Ale teraz już wiem że to możliwie. ;)
    Zdrówka i Wesołych Świąt, S&S!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też denerwuje, jak ktoś mlaska, ale Fuksowi to wybaczam, bo on to robi tak... inaczej i u niego to jest słodkie haha xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że każdy właściciel ma trochę inne zasady wychowania swojego psa i niektóre rzeczy, które dla nich są normalne, dla nas niezbyt fajne.
    Dobrze, że między dziewczynami nie ma większych spięć, tylko szkoda, że Tosia nie polubiła Fibi :(
    Pytanie do filmiku: co się stało z Fibi ogonem? Jeśli mogę spytać :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fibi już się urodziła z takim ogonkiem ;).

      Usuń
  4. Fajnie,że jakoś się dogadują :*. ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS RZECZOWY!!!

    OdpowiedzUsuń