30.12.2014

Miało nie być podsumowania

Ale jednak postanowiłam jakieś skonstruować.
Ten rok nie był chyba ani lepszy, ani gorszy od poprzedniego. Było wiele super momentów, ale również takich, których nikomu bym nie życzyła.  

  • Gi nauczyła się agilitowego slalomu! Doczekałam się również własnego slalomu na metalowym stelażu, który chciałam mieć odkąd wymarzyłam sobie openy.
  • Mamy za sobą debiut w agility open, co prawda nieoficjalny, ale nie ma to dla mnie znaczenia. 
  • W tym roku wystartowałyśmy tylko dwa razy, mam nadzieję, że w przyszłym uda się to trochę nadrobić i wreszcie będziemy mieć za sobą oficjalny start. 
  • Problemy z łapą sporo nam namieszały, już raczej nie wystartujemy drugi raz w zawodach frisbee.
  • Poznałyśmy wiele nowych twarzy i pyszczków.
  • Przez 9 dni miałam 3 psy, w tym jednego teriera. 
  • Zamiast nowego sprzętu focącego pojawiła się kamera, dzięki czemu na naszym kanale przybyło dużo więcej filmów z Gi w roli głównej, nieśmiała Tosia też się na parę załapała.
  • Blog zyskał ponad 301 000 wyświetleń i 406 publicznych obserwatorów, ginkowy fanpage ponad 1000 fanów, a kanał na YouTube 263 widzów. Czy to dużo? Dla mnie - BARDZO :D

Czy mam jakieś postanowienia?
W sumie to... nie. Myślę, że jak coś sobie teraz postanowię, to nic z tego nie wyjdzie. Chciałabym jednak wymyślić w końcu nową nazwę dla bloga i podpiąć ją pod własną domenę. Pomysł ten chodzi za mną od ponad roku, kiedy podpięłam pod domenę swoją stronę foto, od tamtego czasu wpadały mi do głowy różne pomysły na nazwę, ale żadna nie była TĄ. Chciałabym, żeby blog był lepszy, ciekawszy, w końcu teraz nie prowadzę go już tylko dla siebie. Jeśli macie jakieś sugestie to możecie śmiało zgłaszać. 
Poza tym mam zamiar rozpocząć udział w "project 52" i co tydzień realizować jeden z tematów, nie wiem tylko czy tutaj, na stronie foto (blogu foto?) czy może na instagramie. W ogóle chciałabym robić więcej zdjęć i filmów :). 
A co do moich futer, to marzy mi się, żeby w przyszłym roku i w każdym kolejnym jak najrzadziej odwiedzać gabinet weterynaryjny ;). I tego samego życzę Wam!

13 komentarzy:

  1. Powodzenia w Nowym Roku! I aby wasze postanowienia się spełniły! KOcham ♥
    Daria:)
    kudlata-luka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! Dużo zdrowia dla Zwierzaków i samych dobrych chwil :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Zapytałaś na moim blogu skąd mam smaczki z JK Dog. Kupiłam je w sklepie zoologicznym w Lesznie, niestety nie mam pojęcia na jakiej jest ulicy, ale przy najbliższej okazji się dowiem :D
    Tosia wyszła na zdjęciu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie :). Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia. Widzę, no dobra przesadziłam .... dostrzegam kątem mojego oka na Tosiaku jakiś śliczny sweterek. I muszę powiedzieć iż wygląda w nim zaskakująco uroczo :)
    Trzymamy kciuki aby te twoje "nie" postanowienia się spełniły

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podsumowanie ;) I bardzo ładne zdjęcia ;3
    Życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku ! Oby wszystkie postanowienia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci aby w przyszłym roku ilość Waszych sukcesów, oraz tych blogowych się podwoiła!
    No i mam nadzieje że znów się spotkamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych sukcesów w nadchodzącym roku, zdrowia, szczęścia, pomyślności, TEJ nazwy dla bloga, ogólnie wszystkiego co sobie postanowiłaś i jeszcze więcej!
    S&S, Wesołego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że nowy rok przyniesie Wam mnóstwo nowych sukcesów zarówno tych psiowych jak i blogowych :D Dużo motywacji, nowych znajomości i wielu niezapomnianych przygód. Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego, samych sukcesów, spełniania postanowień i pozytywnego myślenia Wam życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś się komentarz nie chciał dodać, a tyle się napisałem, także w skrócie mówiąc: W filmikach jest potencjał, dobrze Ci wychodzi ich nagrywanie, także powodzenia.

    Pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe efekty miałyście w tym roku! Oby tak samo albo i lepiej poszło wam w następnym!

    Pozdrawiamy
    http://emi-swiatnamalychlapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu