Wyniki ankiety

piątek, 16 stycznia 2015

Miałam zamiar zachować je dla siebie, ale niektóre odpowiedzi były na tyle ciekawe, że postanowiłam się nimi podzielić :D. Zacznę od tego, że dziękuję wszystkim za poświęcenie czasu i odpowiedź na wszystkie pytania, niektórzy naprawdę nieźle się rozpisali!



Skąd znacie mojego bloga?
Większość z Was przybyła tu z innych blogów i Facebooka (zachęcam do śledzenia ginkowego profilu). Pozostali trafili tu dzięki wujkowi Google, mniejsza część dowiedziała się o nas od znajomych i z różnych, innych źródeł (niektórzy znają nas po prostu, od zawsze :D).


Najchętniej czytacie...
zdecydowanie posty DIY! (postaram się, żeby pojawiały się częściej) Wyjątkowo lubicie też rozkminy oraz recenzje produktów, pozostałe tematy plasowały się podobnie. Większość osób, która wybrała opcję "inne" napisała, że chętnie czyta o wszystkim.

Osoby, które nie napisały o czym jeszcze chciałyby przeczytać mogę policzyć na palcach jednej ręki. Pozostali chętnie dzielili się informacjami, jakich tematów jest tu za mało. Na pewno wezmę to pod uwagę (wszystko mam zanotowane!). Inni twierdzili, że niczego im nie brakuje.

78% z Was uważa, że posty pojawiają się wystarczająco często. 22% uważa, że za rzadko, ale podejrzewam, że to wina tego co zadziało się w styczniu. Przez ostatnie 4 miesiące naprawdę starałam się pisać regularnie :).


Szata graficzna bloga
Dla 96% z Was jest w porządku. Bardzo cieszy mnie taki wynik. Pozostali mają problem z nawigacją (możliwe, że zmienię trochę menu, mam nadzieję, że to Wam pomoże ;)).


Adres bloga
Dla większości z Was jest ok. Pozostali mają problem z zapamiętaniem nazwy i zmieniliby ją na nową, w języku polskim. Jeśli już wymyślę nową nazwę, to najprawdopodobniej blog będzie funkcjonować cały czas pod obecnym adresem oraz drugim (z własną domeną).


88% ankietowanych śledzi nas na Facebooku, 55% na YouTube i 10% na Instagramie.


Filmy na YouTube
To był dodatkowy punkt, byłam bardzo ciekawa jak odbieracie moje produkcje. Dopiero wkręcam się w nagrywanie, bardzo mi się to spodobało i chciałam wiedzieć co jest ok, a nad czym jeszcze mogę popracować oraz co chętnie byście oglądali.

Było kilka uwag odnośnie efektów stosowanych w montażu, głównie odnośnie zwolnionego tempa. Generalnie Wam się podoba (ah... mnie też :D), ale momentami jest tego za dużo (wiem, wiem, ale myślę, że faza na slow motion powoli mi mija ;)). Najbardziej zaskoczyła mnie uwaga o przyspieszonym tempie, praktycznie w ogóle tego nie używam. Jeśli pies nagle zaczyna się szybko poruszać to on serio tak się porusza, w końcu "turbinka" nie wzięło się znikąd :D.

Jakość filmów, wszyscy zgodnie uważacie, że jest bardzo dobra - czyli mam dobry wzrok i faktycznie jest lepiej, uff! ;) Nie da się ukryć, że pierwszy film kręcony kamerą wyglądał jak z kalkulatora, ale chyba udało mi się w końcu okiełznać i program, i sprzęt, no i jakoś to teraz wygląda. Z tego co wiem przy 10 000 subów YouTube już tak nie molestuje jakości filmów, więc wiecie co robić, jak chcecie, żeby było jeszcze lepiej... ;)

Oświetlenie to niestety moja zmora, kamera sportowa nie jest wymarzonym sprzętem do nagrywania w ciemniejszych pomieszczeniach (post o kamerze też już się pisze - to dla tych, co sobie taki życzyli). Staram się rozjaśniać materiał na tyle, żeby było widać na nim co się dzieje i jednocześnie nie psuć tym bardzo jakości. W domu pewnie lepiej sprawdziłaby się lustrzanka z możliwością nagrywania, jest takowa w planach, ale jeszcze nie wiem kiedy je zrealizuję.

Mieliście bardzo podzielone zdanie odnośnie tematów obecnych filmów, jednym bardzo odpowiadały, inni twierdzili, że niektórych motywów jest za dużo i woleliby inne. Podsunęliście mi też sporo nowych pomysłów na filmy za co jestem bardzo wdzięczna :). 


Uwagi
Po przeczytaniu  Waszych uwag poczułam się, jakbym tonęła w morzu czekolady, w którym pływają żelkowe rybki, a z wody (czekolady?) wyskakują delfiny z pianki marshmallow, na końcu umarłam na cukrzycę. Tak mi słodziliście!
Jedna osoba podpisała się, Martyna, trzymam Cię za słowo, ładnych zdjęć nigdy za wiele! :D Dowiedziałam się też, że na niektórych mam naprawdę duży wpływ i nie chodzi o to, że kupują to, co polecam na blogu (choć to też), ale zmieniają całe swoje życie decydując się na psa! Za miesiąc jedna z moich czytelniczek odbiera szczeniaka. Musisz się nim naprawdę dobrze zajmować, bo nie chcę mieć jakiegoś futra na sumieniu.  

A kolejna ankieta za rok :). 


17 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć!
    Blog po prostu jest super! Nie dziwię się, że inni psiarze tak dobrze go ocenili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama prawda! Ja już długo Was czytam i podsunęłaś mi naprawdę wiele pomysłów. Chociażby założenia bloga :P

    Zapraszam do nas
    http://emi-swiatnamalychlapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. :) SPORO BYŁO TYCH ANKIET , JA SIĘ NA NIE NIE ZAŁAPAŁAM :] BUZIAKI Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama prawda wyszła z tej ankiety :)
    Blog jest super!
    Pozdrawiamy! :)
    http://rudyteam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzisz jednego z najlepszych psich blogów w internecie, nie ma się co dziwić :D Twoje rady są świetne, DIY (zwłaszcza na przeszkody agility) bardzo pomysłowe i pomocne, a to, jak piszesz... no cóż, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się trochę rozpisałam :D. Ale warto, bo masz super bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. moja ocena była widzę w ogólnym schemacie :)) a szata bloga mi się bardzo podoba, jest inny od wszystkich szaro- białych, charakterystyczny, przejrzysty i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my też odbieramy szczeniaka, za dwa tygodnie i często korzystamy z zabawkowych sugestii, przy białym, który jest wielkości Ginny się sprawdzały, zobaczymy o ile mała pirania uszczupli naszą kolekcje zabawek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, nie zdążyłam wysłać ankiety :/
    Ale Twojego bloga uwielbiam, powiem szczerze, że trochę uzależniłam się od regularnego zaglądania tu :D. Szata graficzna jest śliczna, posty bardzo ciekawe i dobrze napisane, a o zdjeciach i filmach już nic nie mówię - cód, miód, malina :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle świetny pomysł z tą ankietą, nie obraziłabyś się, gdybym też go kiedyś wykorzystała? :D a blog jest cudowny, też byłam jedną z tych słodzących. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, sporo blogerów robi takie ankiety ;).

      Usuń
  11. Uwielbiam twój blog! :D Jeden z naprawdę nie wielu (o ile nie jedyny), na który regularnie zaglądam (z pewnością jest to zasługa systematycznego dodawania postów ;) ). Poza tym, że zawsze jest tu coś ciekawego do przeczytania to filmiki, zdjęcia... ah miód malina! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie załapałam się na ankietę, bo nie miałam dostępu do internetu. Aczkolwiek wydaje mi się że moja wypowiedź nie była by taka ważna i mogę tylko powiedzieć że jesteś dla mnie wzorem dobrego bloggera.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż czytam po cichu bo po cichu, ale śledzę, i jak dla mnie to blog jest bardzo aktywny, nieraz czytam po kilka zaległych postów. A post o westiku... takie prawdziwe ;c :P
    I recenzje zabawek bardzo pomocne, szczególnie w rozmiarach ;)

    ps; ja bym się umówiła na jakis spacerek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo chętnie, odezwij się :D.

      Usuń
  14. A ja mam pytanie: miałaś konto na zapytaj?
    Zastanawiam się czy dobrze kojarzę ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ankieta jest bardzo dobrym pomysłem i mam wielką nadzieję że się nie obrazisz za wykorzystanie pomysłu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń