KONKURS!

wtorek, 30 czerwca 2015

Uwaga, uwaga,  ogłaszam konkurs!
Psi kawałek internetu ma już prawie 500 obserwatorów blogspotowych (a czyta nas o wiele, wiele więcej osób!), kanał na YouTube liczy sobie ponad 410 subskrypcji (ej, dla mnie to naprawdę dużo! :D), a fanpejdż obecnie tworzy ponad 1600 fanów. Wow! Myślę, że to wystarczający powód, żeby zorganizować konkurs, skoro tylu Was z nami jest, to fajnie będzie Wam za to jakoś podziękować :).  

Zasady są takie:

● Na adres photosliwinska@gmail.com wyślij zabawne zdjęcie swojego psa. Wiadomość zatytułuj "Konkurs". Fotografia musi być Twojego autorstwa. Napisz też jak się nazywacie (Twoje imię i nazwisko oraz imię psa)! :)

- nie ma znaczenia czy zdjęcie zrobisz tosterem, czy najwyższej klasy lustrzanką, ale dobrze by było, żeby pies był rozpoznawalny na obrazku :D
- tak, możesz dodać krótki opis lub "dymek" na zdjęciu
- jeśli masz więcej zwierzaków, musisz wybrać zabawną fotkę jednego z nich

● Wyrażasz zgodę na umieszczenie swojego zdjęcia w albumie konkursowym na fanpage'u GINKA TURBINKA.
● Wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby konkursu. 



● Zgłoszenia trwają do 14 lipca 2015 roku. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 17 lipca 2015 roku.
● Jury w postaci mej osoby wyłoni najlepsze foty na podstawie tego, jak bardzo mnie rozbawią. Zastrzegam sobie prawo do telefonu do przyjaciela lub Zoo Zone, jeśli będę mieć wyjątkowy problem z wyborem :).
● Zwycięzcami zostaje TROJE autorów najzabawniejszych fotografii!

● Zwycięzca ma 3 dni na kontakt w sprawie otrzymania nagrody. W przypadku, kiedy nie zgłosi się w wyznaczonym terminie, jego miejsce zajmie inna osoba.

● Nagrody zostaną wysłane w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu, tylko na terenie Polski.

● Biorąc udział w konkursie zgadzasz się ze wszystkimi jego postanowieniami.


NAGRODY

Opakowanie paluszków Alpha Spirit z jagnięciną i Alpha Spirit z rybą oraz rabat na zakupy od Zoozone.pl
Obroża + rabat 20% na wybraną przez Ciebie smycz od Wild Woof
Niespodzianka ode mnie, którą wybiorę na podstawie opisu preferencji Twojego burka :) (do ustalenia po ogłoszeniu wyników)

***

Nie trzeba udostępniać grafiki konkursowej, nie trzeba nic lajkować, ale będzie super, jeśli to zrobisz! Im więcej osób weźmie udział, tym lepsza zabawa! :D



28 komentarzy:

  1. Obróżka od Wild Woof jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super! Teraz tylko trzeba znaleźć jakieś zdjęcie! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak znajdę jakieś foto to się może skuszę :D Akurat w moje urodziny kończy się konkurs, miło :P
    Podzrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pełno takich zdjęć Anu, co zrobić co zrobić- dylematy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wkradł się błąd w tekst - albo TRZEJ autorzy albo TROJE autorów najzabawniejszych fotografii

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Gratuluję tak licznej ilości czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Nie doczytałam lub nie ma w tekście, wiec pytam: można wysłać kolaż? Jeśli tak - z ilu max. zdjęć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, można wysłać tylko jedno zdjęcie :).

      Usuń
  8. Te liczby mnie szokują ;o WOW i gratuluję ;)
    Postaramy się coś wymyślić ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowow, ja się cieszę z 8 subskrybcji hahahah! Temat konkursu świetny więc na pewno weźmiemy udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeszcze pytanie, co do konkursu. Czy na zdjęciu może być psiak, który już niestety odszedł za tęczowy most??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay wysyłam zdjęcie prawie mojego psa ;) Nie wiem, czy można? Jak nie to trudno. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kobito, czy ty z tymi burkami w ogóle śpisz? :p 00:02 a tu posty lecą! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na 100% wezmę udział tylko troszeczkę później prześlę zdjęcie konkursowe! Bardzo fajne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wczoraj mi o nim napisalas nie moglam sie doczekac, wreszcie! Przeszukam foldery i jak cos znajdę wysle foto 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. A jeśli mam zdjęcie, jak dwa psy się bawią, to nie może być? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, chodzi o to, żeby wysłać jedno zdjęcie, a nie dwa czy trzy itd. Trochę źle to ujęłam.

      Usuń
    2. Ufff, to już wysyłam :) Dziękuję za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  15. Jak Te dojdzie do siebie, to postaramy się coś wysłać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny konkurs. Głupie miny są u nas częstym gościem, gorzej chyba z aparatem. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko znajdę jakieś fajne zdjęcie, wysyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wrócę z działki to poszperałam i wyśle! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *poszperam
      Autokorekta w telefonie :3

      Usuń