14.08.2015

Wymarzony pies - sto lat Turbinko!

Myślę, że w życiu każdego psiarza pojawia się taki wyjątkowy pies, którego potem zawsze wspomina się z łezką w oku, a każdy kolejny burek jest do niego porównywany i choć też go bardzo kochamy to wiemy, że nigdy nie będzie taki, jak TAMTEN.


Czasami ktoś pyta mnie jakiej rasy chciałabym mieć kolejnego psa albo o jakim psie marzę. Nie umiem jeszcze odpowiedzieć na pierwsze pytanie, ale na drugie odpowiedziałabym tak - chciałabym, żeby mój kolejny pies był choć trochę taki, jak Ginny.


Gina naprawdę wysoko postawiła poprzeczkę. Mija właśnie piąty rok jej życia i stwierdzam, że nie mogłabym sobie wymarzyć lepszego psa niż ona. Nasze początki nie należały do najłatwiejszych, bywały nawet chwile, kiedy miałam wątpliwości, czy dobrze wybrałam. Dziś nie mam już żadnych. Gina nauczyła mnie, jak powinna wyglądać praca z psem, pozwoliła mi cieszyć się zawodami, ale przede wszystkim każdego, kiepskiego dnia sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech, to głównie dlatego jest taka wyjątkowa. A ja chciałabym jedynie, żeby trwało to jak najdłużej! Sto lat Turbinko!

Psiarze mają w zwyczaju robić wyjątkowe filmiki z okazji urodzin swoich czworonogów. Mój miał wyglądać o tak... :D A ostatecznie wygląda tak: 

57 komentarzy:

  1. Sto lat Ginka! Bądź z nami jak najdłużej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik! :D Wszystkiego najlepszego dla Ginki! Dużo zdrówka i wielu lat razem! <3

    Pozdrawiamy! :)
    Nina & Figa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu wspaniałych lat! Filmik przeuroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Gi :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik wspaniały, dobra motywacja na początek dnia! Sto lat Turbinko! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze się wzruszyłam. Najpiękniejszy film urodzinowy jaki widziałam. Ona jest cudowna a z Ciebie niezła kamerzystka i montażystka. Gratuluję:). Niech to Wasze szczęście trwa jak najdłużej. Daj jej buziaka ode mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat i spełnienia wszystkich psich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego dla Ginny ! :)
    Filmik jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czytam to co piszesz-tak jakby to było o Czi. Były załamki, wątpienie czy ona była dobrym wyborem,ale wiem,że lepszego psa mieć nie mogłam :D
    wszystkiego najlepszego Ginko Turbinko!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat :*
    I spełnienia wszystkich psich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały filmik! :D Sto lat! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat i kolejnych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  14. "chciałabym, żeby mój kolejny pies był choć trochę taki, jak Ginny." - jejkuu, jak pięknie napisane. <3 A filmik po prostu rozczulający! Mała spryciula. :) Zdrówka i wielu piłeczek, Gi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego,życzę Ci ogromu zdrowia, bo o resztę zatroszczy się Pańcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Ginko :) filmik rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat Ginny! ♥ Świetny filmik!
    Pozdrawiam :)
    collie-jetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ginny jest na pewno dla Ciebie wspaniałym psem :D Sto lat Ginko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Ginny! A filmik inny od wszystkich urodzinowych, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego Ginny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 lat Ginny! Zdrówka, dużo piłeczek, pycha smaków i obyś sprawiała swojej Pani taką radość jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny filmik! Najlepszego Ginny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego Ginnka! Ekstra filmik.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, wszystkiego naj, dużo pysznych smakołyków, świetnych zabawek i szaleństw z ukochaną Pańcią:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego Gi! Żebyś była taka sama a nawet lepsza przez cały czas! Życzą Zuzia, Bombel z rodzinką! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego, ale przede wszystkim zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia :) ! Najlepiej czyta się o tym, gdy przewodnik i pies są zgraną dwójką!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego Ginny! <3
    Jaki wzruszający i prawdziwy post!

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepszego Ginny! :3 Zdrowia, dużo zabawy i wesołej nauki z ukochaną Pańcią! :3
    Wspaniały filmik ;)
    Pozdrawiamy!
    ~Załoga M&P :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 100 latek Ginny, wszystkiego najlepszego! :)
    Super filmik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszego brzydalu! :D
    Filmik super, a ja czekam na okazję spotkania się na wspólny spacer ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejnych pięciu równie wspaniałych latek życzymy! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego Ginko :) Bardzo fajny filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sto lat, Gina :D! Życzę Wam jeszcze wielu takich wspólnych pięcioleci :))

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Film jest prześliczny i mega pozytywny. Strasznie podoba mi się, że nie ma w nim miliona sztuczek, tylko po prostu fajny, radosny, zadowolony z życia pies. Życzę Ginny takiego uśmiechu na ryjku przez wiele, wiele następnych lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super filmik! Bardzo mi się podoba :) Wszystkiego co najlepsze Ginny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze nie mam tego "wymarzonego". Jedna trzecia życia za Ginny, może pobije rekord pewnego ACD ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 10000 LAT ŻYCZYMY!!! POZDRAWIAMY!!! :-)
    www.bialo--czarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat pudlocosiu! Obyś jeszcze długo mogła cieszyć się zdrowiem i piłeczkami :)
    Życzę Wam obu, żebyście dalej były tak mega pozytywne, wywołujecie uśmiechy na naszych twarzach już tak długo! Owocnej pracy, dobrej zabawy, wygranych zawodów i... przecen na fajne rzeczy ;D Bo nic nie cieszy świrniętego psiarza bardziej niż niskie ceny najfajniejszych gadżetów, zaraz po psim uśmiechniętym ryjku oczywiście :)
    Pozdrawiamy!
    PS filmik wyszedł super <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego Najlepszego Ginny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały filmik. Sto lat Ginny !

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego Ginko :*
    Uwielbiam Wasze filmiki, wszystko przemyślane w każdym detalu :D
    Meeeega <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Spóźnione ale z serca! Najlepszego Siostro! Piękny film :-) Jak tylko wrócimy z wakacyjnych wojaży koniecznie musimy się zobaczyć. Powinno już być chłodniej. Raz jeszcze 100 lat! Hau!

    OdpowiedzUsuń
  43. oboziu jaka ona urocza <3 spóźnione sto latek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego Ginny!
    Ja chyba teraz mam tego wymarzonego psa, choć nie był moim wyborem. Ćwiczenie z nim sprawiało na poczatku nam wielką trudność, ale z każdym następnym dniem widzę jak jest coraz lepiej. A najbardziej motywujące jest staranie się psa, gdy nie zawsze wychodzi, ale mimo to się stara, by człowiek był dumny :')

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny filmik.Ginka to pies jakiejś konkretnej rasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ginny to kundel, ale jej mama była bardzo pudlowata :).

      Usuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu