01.11.2015

Mini haul zakupowy

Tym razem postawiłam na zmiany! Większość z tych rzeczy już wcześniej miałyśmy, ale z różnych powodów postanowiłam wymienić je na inne i tak znalazło się coś typowo psiego, jak i gadżety foto :).



Obiektyw Canon 70-200 f/4 L USM - nowy słoik do focenia zawodów i nie tylko. Wcześniej korzystałam z Sigmy 70-200mm f/2.8 II EX APO DG Macro HSM, o której pisałam w tym poście. Możliwe, że używałabym jej do czasu wymiany na canona z tym samym światłem, ale jakiś czas temu padła ofiarą awarii i zamiast inwestować w naprawę postanowiłam się jej pozbyć na rzecz trochę ciemniejszego szkiełka, ale za to o innych zaletach ;). Jeśli ciekawią Was moje spostrzeżenia na temat różnic między w/w obiektywami chętnie wzbogacę tag "fotografia psów" na blogu właśnie o taki post :).

Pilot radiowy do aparatu - pilot miałam już wcześniej, ale na podczerwień. Nieźle sprawdzał się do robienia prostych autoportretów, ale kiedy zaczęłam wymyślać coraz to nowsze koncepcje zdjęć, na których też będę się znajdować, podczerwień zaczęła mnie ograniczać. Pilot radiowy to świetne narzędzie ułatwiające robienie wspólnych fot ze swoimi czworonogami (jak przykładowo foto wyżej)!


Piłka Chuckit Ultra Squeaker Ball - wypatrzyłam tę piłeczkę już rok temu. Nawet miałam pomysł, żeby zakupić ją (wraz z innymi, bardzo potrzebnymi rzeczami ;)) na Amazonie, ale powstrzymałam się. W końcu mamy ją u nas w Polsce! To niemal ta sama piłka co Chuckit Ultra Ball, ale różni się tym, że piszczy! Oby jak najdłużej.

Piłka JW Good Cuz - bo piszczących, RÓŻOWYCH piłeczek nigdy za wiele! O siostrach Good Cuz pisałam tutaj, Good i Bad Cuz to identyczne zabawki, różniące się odrobinę wizualnie.

Zabawka Kong Safestix - idealna na jesień! Jej recenzję przeczytacie tutaj.

Obroże Lupine fioletowa basics i go go gecko! - kolorki, kolorki, kolorki! Są cudowne i jak dotąd bardzo chwaliłam sobie zakup akcesoriów tej marki w Polsce. Ostatnio niestety sporo osób skarży się na to i pech chciał, że i na mnie trafiło. Chyba pierwszy raz odkąd robię zakupy w sieci, dostałam zupełnie nie to, co zamawiałam. I płaciłam więcej za dostawę kurierem po to, żeby paczkę przywiozła poczta. Zawsze chwaliłam sobie kontakt z nimi, a kiedy pojawił się problem, to już tak kolorowo nie było. Aktualnie czekamy na właściwą smycz, a niesmak pozostał.

Szampon I ♥ Pet Head - Espree się skończył, więc postanowiłam na próbę wziąć coś nowego. Nie ukrywam, że ładne opakowanie miało w tym swój udział. Według opisu szampon miał być delikatny i faktycznie taki jest. Pies w trakcie kąpieli pachnie jak pomarańczowa landrynka, później tego zapachu już tak mocno nie czuć. Nie jest to koncentrat tak, jak poprzedni szampon, nie jestem pewna czy powtórzę ten zakup ze względu na cenę (poprzednik kosztował tyle samo, a wydawał się bardziej wydajny), ale nie mogę też powiedzieć, że nie jestem zadowolona. Oba burki miały po nim czyste i miłe futerko.

Kolejny tego typu wpis planuję najwcześniej po 2 grudnia 1 grudnia (Dzień Darmowej Dostawy! ;)), mam nadzieję, że moja silna wola pozwoli mi do tego czasu wytrwać :P. 

36 komentarzy:

  1. Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem Chuckit! Ultra Ball. No i nas też niedługo czekają zakupy. :P Lewitująca Gi najlepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia musimy się wspierać bo ja też nie wiem czy wytrzymam do tego 2-go grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama! :D

      Usuń
  3. Piszczące Chuckity wszędzie! :D Jak miałam zamawiać, to wszystkie już były wykupione :( Też postanowiłam sobie, że do Dnia Darmowej Dostawy nic nie kupię, ale to się nie sprawdzi, bo z polecenia weterynarza muszę kupić miskę spowalniającą jedzenie, a to też nie mały wydatek ( Northmate Green ) .
    Jednak w tym roku DDD jest chyba 1 grudnia. Tak przynajmniej wyczytałam na oficjalnej stronie. Hmmm ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za informację! Trzeba będzie to sprawdzić :D.

      Usuń
  4. Różowa piła całkowicie skradła moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku DDD 1 grudnia ;)
    A pilot tez mamy zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie napisz po jakimś czasie jak sprawuje się obiektyw bo też się na niego czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja! A moje serce ten szampon skradł :D Wszystko wygląda odjazdowo. O, już odliczam na DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko obróżki Lupine prześliczne, ubolewam, że nie produkują charcich! :-(
    Fakt, że nie tylko ja jestem uzależniona od kupowania psich zabawek i akcesoriów trochę mnie uspokoił, ja również czekam z kolejnymi do DDD (w tym roku jest 1grudnia) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, edytowałam już post, żeby przez przypadek nie wprowadzić kogoś w błąd. Swoją drogą teraz widzę, że skoro inni tak śledzą DDD, a ja nie wiedziałam o zmianie tej daty, to całkiem dobrze o mnie świadczy :>.

      Usuń
  9. O kurczę, taki pilot radiowy to by się przydał... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w przyszłym roku doczekam się swojej pierwszej lustrzanki :D i taki pilot wtedy byłby jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie się dowiem czegoś więcej o tych obiektywach. Zdjęcia wychodzą Ci świetnie, więc cudownie byłoby poczytać o tym, jak takie cuda wyczarować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugi głos za takim postem! :) O Lce mam już całkiem sporo spostrzeżeń, więc sądzę, że jeszcze w tym roku coś na ten temat naskrobię :D.

      Usuń
  12. Szkoda że nikon nie ma odpowiednika tej Lki. Tzn jest 70-200 f4 ale ze znakomitą stabilizacją (obiecywane 5 ev, realne 4,3ev) co swoje kosztuje... 4000 zł. I w tej sytuacji wolę tamrona z f2,8.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah... gdybym była złośliwa, to napisałabym, jak bardzo się cieszę, że te kilka lat temu na giełdzie nikt nie miał nikona, przez co w moje ręce trafił canon... :D
      A to szkło 70-200 f4 nie występuje w nikonie bez stabilizacji? W sporcie nie jest potrzebna.

      Usuń
    2. Ty zła! właśnie to napisałaś :|

      Moim zdaniem VR (IS, OS) jest potrzebny. W portretówkach tego nie dają tam się nie przydaje, ale w tele do sportu już tak. Przykładowo w hali, gdzie oświetlenie jest średnie są potrzebne długie czasy i wtedy stabilizacja (zwłaszcza tak wydajna) jest jak znalazł, by nie zaszumować (wysokie ISO), i nie poruszyć (długie czasy) zdjęcia.


      Patrzyłem na stronie producenta, optyczne.pl i cyfrowe.pl i nic takiego nie znalazłem.

      Usuń
    3. Stabilizacja Ci nie pomoże, kiedy będziesz fotografować szybko poruszające się obiekty. Przy długim czasie naświetlania i tak będą rozmazane, to właśnie odpowiednie ustawienie czasu odpowiada za zamrożony ruch. Do fot w takich warunkach wybiera się możliwie jasne obiektywy. W dodatku stabilizacja spowalnia działanie autofokusa, co przy sporcie raczej nie jest wskazane ;).
      Robię zdjęcia już od paru lat, stabilizację mam tylko w jednym obiektywie, którego używam najrzadziej i nigdy nie odczuwałam braku IS w innych szkłach, a psie sporty fotografowałam już w różnych warunkach.

      Usuń
    4. To po co stabilizację wkładają do większości obiektywów, skoro mało daje, a nawet spowalnia af?

      Owszem czasy naświetlania są najważniejsze i tu dyskusji nie ma.

      Usuń
    5. Do ujęć z ręki, kiedy nieco brakuje nam światła. Redukuje drgania aparatu, przez które przy dłuższych czasach obraz może być poruszony. Można wykorzystać to w portrecie, krajobrazie itp., ale w sporcie nie ma to sensu :).

      Usuń
    6. Ach ten Nikon - dokładają stabilizację, bo to podbija cenę ;). Ja mam stabilizację w dwóch obiektywach i... nigdy jej nie używam.

      Usuń
  13. Kiedyś udało mi sie dorwać ten szampon w TK Maxxie, i według mnie jest świetny! :D
    Pomijając kiepski kontakt z firmą, jak sprawują się u Was obróżki Lupine?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakomicie, to moja ulubiona firma obróżkowa, dlatego tak ubolewam, że ostatnio tak nieciekawie w tym temacie.

      Usuń
  14. O jacie, taki pilot do aparatu to marzenie! Świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalio, dopowiedz, bo ja się zupełnie na tym nie znam. Taki pilot do aparatu jest kompatybilny z każdym modelem czy może są konkretne przeznaczenia? Działają tylko z lustrami czy z hybrydami i kompaktami też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, pilotami zainteresowałam się dopiero mając lustrzankę. Najlepiej wpisać w wyszukiwarkę hasło "pilot radiowy + nazwa aparatu/modelu" lub popytać na forach tematycznych. Ten sam pilot niekoniecznie będzie działać z każdym aparatem, np. ten radiowy nie ma jak podpiąć do 450d, ale już pilot na podczerwień działa z jednym i drugim korpusem. Ostatnio trafiłam na jakiś pilot radiowy, który można było używać z aparatami różnych firm, wystarczyło mieć odpowiedni kabel, ale nie wiem jak to się sprawdza w praktyce.

      Usuń
  16. A podrzuci ktoś listę sklepów, które będą brały udział w akcji DDD? Bo na stronie są wymienione tylko 2, a chyba jest ich więcej. :)
    PS: Ta kolorowa obróżka jest świetna!
    niedoskonaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na stronie w kategorie zoologia to znajdziesz listę, a sklepów jest z 10 :-)

      Usuń
  17. Chętnie przeczytam post porównujący te dwa obiektywy. :) Mamy zwykłego chuckita ultra ball, nad tym się zastanawiam i myślę, że kupię go gdy tylko nadarzy się okazja. A opakowanie szamponu rzeczywiście kusi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon rzeczywiście ma piękne opakowanie, w sumie na początku myślałam, że to jakaś butelka :D.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  19. Ochy i achy, zakupy świetne- bardzo interesuje mnie szampon. W TK Maxxie u mnie jest wysyp produktów tej firmy i rozważam zakup takowego. Więc spadłaś mi z nieba ;)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na aparatach się nie znam, szamponów właściwie mój pies nie używa, ale zabawki! Odczuwam brak nowej zabawki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam szał na wszelakie psie rzeczy, ale już od jakiegoś czasu wstrzymuję się z zakupami (a może to błąd) i teraz mam zagwostkę, kiedy je zrobić, bo ostatecznie skumulowało się tego tyle, że chyba nie wystarczy mi moich funduszy do zapłaty. Podobno życie to sztuka wyboru... I chyba faktycznie tak jest :D

    Bardzo zainteresował mnie radiowy pilocik, mam nadzieję, że będziemy mogli poczytać o nim na Twoim blogu, bo to, że jest przydatny można się domyślić patrząc na pierwsze zdjęcie w tym poście, a większość internetowych opinii jest przesłodzona, toteż z niecierpliwością czekam na kilka słów na temat tej maszynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety muszę trochę zacisnąć pasa jeśli chodzi o psie zakupy :( Mam teraz masę wydatków, a niestety pieniążki w portfelu wciąż dziwnym trafem nie chcą się rozmnażać :D
    Ta obroża gecko jest genialna!! <3 Szkoda, że Terror nosi tylko szelki.

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu