Szczęśliwego Nowego Roku!

czwartek, 31 grudnia 2015

Ten rok był tak słaby w wielu kwestiach, że tym razem serio nie będzie podsumowania (chociaż czy to właśnie nie było podsumowanie?). Z wielką radością żegnam 2015, najchętniej dałabym mu na drogę kopa w jego ogromny tyłek. 

Jestem kiepska w postanawianiu sobie różnych rzeczy. Zawsze jak coś sobie postanowię i mi to nie wyjdzie, to mam wyrzuty sumienia, że tak bardzo nie umiem zebrać się w sobie. W zeszłym roku pisałam Wam, jak to już od roku co najmniej szukam właściwej nazwy domeny dla mojego bloga, no i co? Mija właśnie drugi rok! Ale mówią, że do trzech razy sztuka, to może w 2016 wreszcie się uda :).

W 2016 życzę sobie i innym spełnienia wszystkich marzeń i bycia po prostu szczęśliwym! A no i zdrowia, bo obecny rok postanowił dobitnie pokazać mi, że cóż po marzeniach, skoro przez wątłe zdrowie nie można się nimi naprawdę cieszyć ;). Sio 2015!

 

17 komentarzy:

  1. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku! No i żeby był jeszcze lepszy niż 2015. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdrowie to mi by się przydało (nie ma to jak spędzić ferie w łóżku zamiast na realizowaniu planów ;-;).
    Pozostaje mi życzyć, aby (tfu tfu) 2016 był lepszy od swojego poprzednika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i nawzajem szczęśliwego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gif z Ginny jest super! ;)
    Dziękujemy i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę Ci, aby Nowy Rok był udany! Wszystkiego dobrego :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem! Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O problemach zdrowotnych wiem aż zbyt wiele. Mam nadzieję że 2016 będzie dobrym i udanym rokiem zarówno dla mnie, mojej rodziny, jak i rodziny zwierzaków :)
    Pozdrawiam
    http://psiolubni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to.. szczęśliwego nowego roku!
    Gif z Ginny wymiata <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie dużo zdrówka życzymy i spełnienia wszystkich marzeń bez hamulców! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety też wiem jak to jest ze zdrowiem i marzeniami. Zatem Tobie życzę go baaardzo dużo na ten rok :) no i oczywiście wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego nowego roku! Bardzo fajny gif :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No i mam katar i kaszel :/ ale i tak mogę powiedzieć Nawzajem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No i mam katar i kaszel :/ ale i tak mogę powiedzieć Nawzajem :D

    OdpowiedzUsuń