5 blogów, na które najchętniej zaglądam

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Przy okazji posta na temat tego, co nie podoba mi się w psich blogach, padła propozycja, żebym pokazała te, które według mnie są warte uwagi. Zaglądam na mnóstwo psich blogów. Bywam na tych popularniejszych i na tych mniej znanych, nie sposób wszystkie wymienić, dlatego postanowiłam wybrać te, na które zaglądam najchętniej :).




Wpadam tam głównie dla ciekawych artykułów Silvii Trkman. Bardzo podoba mi się jej podejście do prowadzenia psów zarówno na torze, jak i w życiu codziennym. Podglądam też zmagania jej kursantów, na podstawie niektórych filmów można wyciągać ciekawe wnioski :). 


Paula porusza na swoim blogu tematy związane z życiem ze sportowymi psami, czytam każdy post i żałuję, że nie pojawiają się tam częściej. Często pytacie, jak uczyłam Gi wskakiwać na stopy, nie opisuję tego na blogu, bo u Pauli jest super tutek :).


Kolejny blog związany z psimi sportami (obedience) i kolejny, który jest tak rzadko aktualizowany, a mimo to odwiedzam go od czasu do czasu, żeby przypomnieć sobie różne rzeczy. Warto tam zajrzeć nawet jeśli nie zajmujecie się sportowym posłuszeństwem, bo wiele rad można zastosować w innych sportach i w ogóle w życiu codziennym z burkiem.


Podoba mi się od strony wizualnej, jest bardzo prosty i przejrzysty. Do tego dość regularnie znajduję tam nowe treści. Wchodzę głównie po to, żeby pooglądać ciekawe, psie gadżety w nie byle jakiej formie, szukam tam inspiracji i zastanawiam się, dlaczego u nas w Polsce nie ma jeszcze tylu świetnych rozwiązań!


Lubię do niego zaglądać, bo fajny z niego jamnik :).


 Ktoś z Was też czyta te blogi? :D




18 komentarzy:

  1. W sumie zaglądam z tych blogów tylko do Pauli - reszta albo nie moja tematyka, albo po prostu o nich nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądamy często na blog Pauli, czasem na DOG MILK.:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe blogi, o większości z nich nie wiedziałam! :o Będziemy na nie zaglądać.
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo, pominęłam te blogi w blogowym świecie. Jeszcze o nich nie słyszałam :O Ale dzięki tobie, mam kolejne lektury na nudne wieczory :D
    Pozdrawiamy!
    Oliwia&Cody

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam blogów o jamnikach i się trochę zawiodłam, bo w naszym kraju jest tego malutko. Dzięki za link! Blog jest świetny.
    A blog Pauli? Szukałam go od dawna (słyszałam wiele pozytywnych komentarzy na jego temat). Niestety nie udało mi się na niego trafić. Teraz gdy już mam link mogę siedzieć i czytać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam bloga Ammo a bardzo lubię podziwiać inne jamniki :) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko Paula i Magda. Pewnie częstsze wędrowanie po angielskich stronach mogłoby zaowocować ciekawymi odkryciami, ale w sumie mam kilka ukochanych polskich blogów, kilka grup na fejsie i i tak psia tematyka przykleja mnie do ekranu na znacznie dłużej, niż to wskazane :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam tylko na Ammo, uwielbiam blogi o jamnikach, których jest jak na lekarstwo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem stałym, wieloletnim bywalcem bloga Pauli :) o istnieniu pozostałych szczerze nie wiedziałam, choć dwóch z wymienionych przez Ciebie autorów znam i szanuję jako szkoleniowców, chętnie zobaczę co naskrobali!

    OdpowiedzUsuń
  10. O żadnym z nich nie słyszałam, nie widziałam i raczej nie będę, ale może... Kto wie w zasadzie my jeżeli już gdzieś zaglądamy to po to aby poczytać o nowościach/planach i innych pierdołach. Tak na zabicie nudy. Ogólnie wolę blogi które są krótkie, ale mają w sobie ( emocje ? )... Im dłuższy post tym czytam go z ( hmm...)...ale czytam go bo np: mi się nudzi. Dłuższe posty zapisuję i gdy mi nie chce mi się spać w weekendy w łóżeczku czytam.
    Np: ten post bardzo mi się podoba, bo jest krótki, czyta się go ( łatwo?) i da się go skomentować, bo nie zapomniało się co się czytało ( tak mam krótką pamięć) także nigdy nie przeczytałam posta ,,na oko " [przeleciałam ( bez kojarzeń ) ]. Tak jak pisałam preferuję krótkie ,,posty z emocjami", a te długie zostawiam na wieczorki weekendowe. Pozdrawiamy cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych blogach. Teraz zerknęłam na bloga u Pauli - przyznaje, że bardzo mi się spodobał. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to ani razu nie byłam na tych blogach, ale dzięki temu, że o nich napisałaś to może się nimi zainteresuje. :) :)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, powiem, że nie czytałam tych blogów, a zawsze fajnie jest odkrywać nowe, dzięki za ten post! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zajrzę na te blogi :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam jedynie tych dwóch ostatnich blogów, a te trzy pierwsze również są jednymi z moich ulubionych :D Szkoda, że blogów o agility jest tak mało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne blogi nawet nie wiedziałam,że takie są. Będziemy na te blogi zaglądać :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy! :D

    http://bernenskabeti.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. Oto ciekawostka! z chęcią zaglądne a tymczasem zapraszam na blog o terrierkach! rabbitandszkot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń