20.01.2017

Psy na Instagramie - 5 ciekawych kont, na które zaglądam

Instagram początkowo służył mi do nakładania filtrów na zdjęcia, które potem wrzucałam na ginkowy fanpejdż. Obrabiam każde zdjęcie, jakie wrzucę do sieci i dziwnie było mi nic nie robić nawet z tymi komórkowymi, więc szczególnie ucieszyłam się, kiedy IG wprowadził więcej opcji edycji.


Aplikacja ta dość długo służyła mi tylko jako prosty edytor i miejsce do przechowywania zdjęć, ale z czasem zaczęłam być odkrywana przez coraz więcej osób. Pojawiły się pierwsze obserwacje, serduszka i myśl, żeby może jednak zająć się tym kontem w normalny sposób. Obecnie nosi ono taką samą nazwę jak fanpage czyli Ginka Turbinka. Znajdziecie tam między innymi zdjęcia i filmy, których nie publikuję nigdzie indziej, dlatego jeśli chcecie jeszcze więcej Ginny, koniecznie zaobserwujcie! :)



W związku z tym, że wsiąknęłam nieco w Instagram sama zaczęłam znajdować tam różne, ciekawe konta, które bardzo chętnie śledzę i pomyślałam, że może i Wam się spodobają. Inspiracji do różnych działań nigdy dość :). Rzecz jasna kont, które obserwuję jest duuużo więcej.



@thedogist
Psy w mieście, tak można podsumować tematykę tego konta. Znajdziecie tam mnóstwo fotografii przeróżnych psów z różnych miast, choć króluje tam głównie Nowy Jork. Każde foto i pies to jakaś historia. Bardzo fajny projekt :).



@campingwithdogs 
To z kolei coś dla fanów psów na łonie natury. Można tam znaleźć zdjęcia autorstwa innych użytkowników IG z przeróżnych, fantastycznych miejsc, od samego oglądania samemu chce się spakować w plecak turystyczny i ruszyć z psem ku przygodzie! :) Taki był właśnie cel powstania tego konta, zachęcenie ludzi do aktywnego spędzania czasu ze zwierzakiem na świeżym powietrzu. Nie da się ukryć, że udało im się to osiągnąć.




@positivedogcare
Coś dla miłośników psich sztuczek. Gwiazdami tego konta są głównie bordery Holly i Ace, mieszkają w Australii i grają jak im Dai zagra. To niesamowicie zgrane trio podsuwa wiele pomysłów na naukę nowych sztuczek :).



@dogswiss 
Konto poświęcone czekoladowej labradorce Nali. Nie jestem fanką labradorów, to zdecydowanie nie są psy, jakie chciałabym mieć pod swoim dachem, ale ona jest super i jest czekoladowa! Czekolady niewątpliwie skradają moje serce, a jak są jeszcze na takich zdjęciach, ah! :) Jeśli lubicie czekoladowe psy na tle Alp w Szwajcarii, to zerknijcie koniecznie.



@miniaussie_bryn
Od dłuższego czasu interesują mnie mini aussie, dlatego z chęcią podglądam co tam u Bryn, wyjątkowo ładnej przedstawicielki tej rasy.




Korzystacie z Instagrama? Śledzicie jakieś psie profile, macie swoje ulubione? Podzielcie się! :D 



14 komentarzy:

  1. Faktycznie ciekawe te profile! My Wasz śledzimy i nie ukrywając, jest to jeden z moich ulubionych <3 Ten ostatni z wymienionych przez Ciebie bardzo mnie zaciekawił, chociaż w sumie poprzednie też xD Będę musiała koniecznie zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja śledzę 3 z tych 5 i rzeczywiście są super :-) jednocześnie polecam też nasz profil pieska Manusia @piesekmanu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie bardzo lubię instagrama używać :D
    Sama może nie tyle co obserwuje jakieś konkretne profile ale lubię przeglądać hasztagi z owczarkami australijskimi (w końcu moja miłość :D ).
    A z takich kont, które stale obserwuje to na pewno FEJGIN i NINDORE :|D

    OdpowiedzUsuń
  4. O instagramach nie pomyślałam, ale pisałam na swoim blogu o blogach innych :D Koniecznie zajrzyj i jeśli znasz właścicielkę któregoś z blogów będę wdzięczna jeśli poinformujesz ;) Oczywiście bardzo lubię obserwować waszego instagrama :) Bardzo fajny post, z resztą jak zwykle :D Nasz instagram: @sara_gsd
    saragsd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku też pisałam o blogach, wpis znajdziesz tutaj :).

      Usuń
  5. Kilka z tych kont znałam (Holly i Ace <3) a resztę dopiero poznam. No i Nala jako labek jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać labki więc konto Nali totalnie wpadło w mój gust. Już zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagram rzeczywiście przydatny sama korzystam @wilk_szary i zapraszam. Niektóre z tych kont, obserwuje, większość jest bardzo inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. My od dłuższego czasu na ig śledzimy konto aleeolla, dużo ładnych psich zdjęć. Dziewczyna, albo bardziej kobieta, która prowadzi to konto ma z tego co wywnioskowałam domową hodowlę, całkiem niedawno urodziły się tam dwa mioty papiątek, goldeny i whippety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię obserwować profil: elvisandthegirls.
    Super klimatyczne zdjęcia :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia o zadnym z tych kont :D ale zaciekawiło mnie ostatnie, więc za chwilę zaobserwuję :) polecam tez naszego insta @beethoven.saint :D
    psi-temat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu