31.08.2017

Just Ginny 2

Zrobiłam kolejny filmik z Ginką.


Tym razem nie będzie salwy sztuczek (ale skłamałabym gdybym powiedziała, że nie będzie ich wcale, bo nadal to uwielbiamy!) ani szczególnie wybitnych ujęć z jakimiś wyjątkowymi ewolucjami. W zasadzie to miałam odpuścić sobie robienie tego filmiku, bo zbierałam się do tego prawie dwa lata i w końcu stwierdziłam, że bez sensu. W międzyczasie zebrało mi się trochę materiałów filmowych, które szkoda było mi wyrzucać i żeby były w jednym miejscu postanowiłam jednak jakoś je posklejać, a to co z tego wyjdzie wrzucić na nasz kanał :).

(Chciałam zaskoczyć Was chociaż piosenką, która nie pojawiła się dotąd w żadnym, psim filmiku, ale niestety w publikacji prześcignęły mnie co najmniej dwie osoby i mój plan się nie powiódł. Trudno! :P)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu