16.05.2017

Fotoobraz Saal Digital

Wcześniej zapowiadałam więcej wpisów dotyczących fotografii, więc oto czynię swoją powinność i przychodzę do Was z recenzją fotoobrazu! :)

Wpis powstał we współpracy z marką Saal Digital. 


Uważam, że fotografie są świetną ozdobą wnętrza i nadają mu wyjątkowy charakter. Pomieszczenia z gołymi ścianami wydają mi się puste, surowe, a wystarczy coś powiesić i od razu robi się przytulniej, szczególnie kiedy są to zdjęcia naszego ukochanego czworonoga. 
Sama bardzo długo chomikowałam swoje zdjęcia na dyskach i w internecie, ale od pewnego czasu pracuję nad mini galerią na jednej ze ścian i idzie mi to całkiem nieźle (pokażę Wam przy okazji innego wpisu). Pozostałe ściany wypadają przy tamtej bardzo blado, nie chciałam wieszać na nich kolejnych fikuśnych ramek, tylko coś o prostszej formie i w większym formacie.

Wybór padł na fotoobraz na płótnie, bez żadnych ramek i mając na uwadze, że powinien być lekki (to istotne w przypadku niektórych ścian). Mój projekt zrealizowała firma Saal Digital. Zacznijmy po kolei. 

Projekt i zamawianie
Jedno i drugie odbywało się za pomocą pobranej wcześniej, aplikacji ze strony internetowej Saal Digital. Zajmuje ona niewiele miejsca na dysku i jest bardzo intuicyjna. To takie 2 w 1, bo od razu wybieramy jaki rodzaj fotoobrazu chcemy, jakie mają być jego wymiary, w końcu co ma się na nim znaleźć i bez konieczności dodatkowego rejestrowania się dokonujemy zamówienia. Możemy zapłacić za nie kartą lub PayPalem. 

Do większych wydruków polecam Wam używać zdjęć w jak największym rozmiarze by móc zachować jak najlepszą jakość. O tym poinformuje Was też aplikacja. Im bardziej "rozciąga się" zbyt małą fotografię tym gorsza będzie jakość wydruku. W trakcie dopasowania zdjęcia będą wyświetlać się odpowiednie komunikaty, to bardzo pomocna sprawa, szczególnie dla kogoś, kto wcześniej nie drukował zdjęć i nie orientuje się jakie powinny być najlepsze wymiary.  



Czas realizacji 
Zamówienie złożyłam w czwartek, według kolejnych statusów, które przychodziły w formie maili tego samego dnia fotoobraz został wykonany i wysłany. W poniedziałkowe południe miałam go już w swoich rękach. Przy czym trzeba zaznaczyć, że produkt został wykonany w Niemczech i bezpośrednio stamtąd dostał się pod mój adres. Według mnie wszystko przebiegało mega szybko. Czasami na przesyłki z innego miasta w Polsce muszę czekać dużo dłużej.


Efekt końcowy 
Fotoobraz mimo długiej trasy dotarł cały i zdrowy, porządnie zapakowany w karton, dodatkowo zabezpieczono go folią. Jest przepiękny, wygląda bardzo elegancko i profesjonalnie, jestem naprawdę zachwycona. Kolory są dokładnie takie, jak na moim monitorze, świetna ostrość, kontrast. Z resztą niech zdjęcia mówią same za siebie :).



Podsumowując
Jeśli chcecie ozdobić swoje ściany albo może podarować komuś ciekawy prezent, koniecznie zastanówcie się nad fotoobrazem. Saal Digital ma w ofercie bardzo duży wybór różnych rozmiarów i rodzajów fotoobrazów, ceny są zależne od tego na co się zdecydujecie. W moim przypadku na pewno nie skończy się na jednym fotoobrazie, tylko wybór zdjęcia jest taki trudny!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Projekt i wykonanie: Marta Swakowska © Psi Kawałek Internetu